Vil du være medlem?

Hvad tilbyder Dansk Marsvin Forening?

Hvad enten du er interesseret i genetik, avl, udstillinger eller generel info omkring pasning og pleje af dine marsvin, om du er en ambitiøs racedyrsopdrætter eller blot har dine marsvin til kæl, så tilbyder Dansk Marsvin Forening et medlemskab med spændende aktiviteter, vidensdeling og et godt kammeratligt fællesskab. Her plads til alle.

Medlemsportal

Som medlem får du adgang til vores medlemsportal på hjemmesiden, hvor du kan ansøge om opdrætternavn og stamtavler, oprette salgsannoncer, læse spændende artikler, tidligere udgivet nyhedsbreve, læse om vores udstillingsteams og racestandard m.m.

Mælkebøttebladet

Du vil også modtage vores nyhedsblad for medlemmer - Mælkebøttebladet.
Her kan du følge med i seneste nyt i foreningen, deltage i konkurrencer, læse om nyt fra andre medlemmer og indsende dit eget indlæg til bladet. Mælkebøttebladet udgives min. 6 gange om året.

Du kan desuden deltage på vores udstillinger, temadage, konkurrencer, hyggearrangementer m.m. Kort sagt; Du vil få mulighed for at være sammen med andre ligesindede omkring vores fælles interesse – marsvin 😊

Vores motto er: Vi tager hånd om vores dyr og hinanden

Læs mere om DMF

Fotokonkurrence

Hver måned har du mulighed for at deltage i vores fotokonkurrence - Månedens Marsvin.
Konkurrencen er både for medlemmer af DMF og medlemmer af vores Facebook gruppe - Dansk Marsvin Forening - for alle.
Læs mere om fotokonkurrencen her

Facebook gruppe

I DMF har vi også en facebook gruppe kun for vores medlemmer. Her har du mulighed for at få hjælp og vejledning, dele erfaringer og viden og få sparring med foreningens andre medlemmer - vi hjælper hinanden.

Bliv medlem

• Når du har indsendt formularen skal du indbetale beløbet via mobilepay eller netbank. Mobilepay 77727 eller Bankoverførsel reg. nr.: 3409 Konto: 3409411045

• Når din betaling er registreret, vil du modtage en velkomstmail med dit medlemsnummer.
  • Ved fornyelse/generhvervelse skal du huske at skrive dit medlemsnummer på indbetalingen.

Årlig kontingentpriser pr. 1/1-2024

Junior 125 kr. (gældende for personer t.o.m. 15 år)
Voksen 200 kr.
Husstand 300 kr.
Senior 150 kr. (gældende for personer over 65 år)
Udenlandsk medlem 150 kr.
Støttemedlem 100 kr.

Ved oprettelse af medlemskab efter 1. oktober koster det 1/2 pris af kontingent.
Støttemedlem har ikke adgang til medlemsportalen.
Kontingent-året løber fra 1/1 til 31/12.

Prøvemedlem

Som prøvemedlem får du mulighed for at se om Dansk Marsvin Forening er noget for dig.
Et prøvemedlemskab kan gives til købere af marsvin hos en registreret DMF opdrætter én gang. Det er gældende fra dyrets købsdato til udløb af det aktuelle kalenderår.
Et prøvemedlemskab kan også gives i forbindelse med et PR arrangement eller en konkurrence.
Et prøvemedlemskab gælder kun for personer/husstand, som ikke tidligere har være medlem af DMF.
Ønsker du at forsætte med medlemskab efter prøvemedlemskabet er udløbet, gøres dette via formularen Bliv medlem.
OBS: Der er ikke stemmeret ved generalforsamlingen og der kan ikke ansøges om opdrætternavn med dette medlemskab.

Spørgsmål?

Har du spørgsmål til medlemskab eller andet vedr. foreningen, er du altid velkommen til at kontakte os.
Se siden Kontakt